چرا برنج فریدونکنار؟

تالاب، مهاجرت پرنده و کشاورز خبره دلایل اصلی مرغوبیت برنج فریدونکنار محسوب می‌شود.  وجود تالاب‌ها، مهاجرت پرندگان در زمستان و تغذیه آنها از آفات و بقایای به جامانده از علف‌های هرز و تجمع فضولات پرندگان و به تبع آن افزایش مواد آلی خاک و عدم مصرف کود شیمیایی و سموم نباتی بخشی از دلایل این مرغوبیت است.

 تست برنج فریدونکنار چیست؟

«تست برنج فریدونکنار»، کیسه یک کیلویی از هر نوع برنج فریدونکنار به انتخاب شما است که جهت آشنایی بیشتر شما با برنج برنج فریدونکنار، در نظر گرفته ایم. شما با سفارش این بسته می توانید برنج فریدونکنار را برای یک تا چند وعده آزمایش کنید و پس از اطمینان از کیفیت آن نسبت به خرید مقدار بیشتری اقدام کنید. ما علاوه بر برنج نمونه، دستور پخت آن را نیز برای شما ارسال خواهیم کرد.

تست برنج فریدونکنار چطور به دست من خواهد رسید؟

ارسال تست برنج فریدونکنار به کمک پست و تحویل ظرف سه الی هفت روز به آدرس شما خواهد بود.

 برای خرید کردن حتماً باید عضو سایت شویم؟

نه، برای خرید کردن حتما لازم نیست عضو سایت شوید و در هنگام خرید با اطلاعات ارسالی بطور خودکار عضو سایت می شوید.  البته با عضویت در سایت می توانید از امکاناتی مانند ذخیره آدرس ها، پیگیری خریدهای گذشته و اطلاع از جدیدترین اخبار استفاده کنید.

 چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

لطفاً ایمیل‌های اسپم(spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند.  توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید تا سوابق خرید شما نشان داده ‏شود.

 دوست دارم از برنج فریدونکنار خرید کنم، اما هنوز کاملاً به خرید اینترنتی اعتماد ندارم، چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، برنج به دست من می‌رسد؟

علاوه بر سابقه ، تجربه و محتوای غنی وب سایت برنج فریدونکنار، دارا بودن نماد اعتماد الکترونیکی به این کسب و کار رسمیت و اعتبار می‏‌بخشد.  نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، اعطا می‏‌شود و کسب و کار اینترنتی دارای نماد به صورت مداوم تحت بررسی این سازمان قرار دارد.  برای اطمینان بیشتر شما می‏‌توانید در صفحات فرعی وب سایت برنج فریدونکنار با کلیک روی نماد از جعلی نبودن آن اطمینان پیدا کنید.

 آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. رسیدگی و پردازش سفارش‏‌ها نیز در سریعترین زمان ممکن انجام خواهد شد.

 تحویل محصول چقدر طول خواهد کشید؟

برنج فریدونکنار به کمک گسترده ترین سیستم های حمل و نقل کشور توانایی تحویل برنج در دورترین نقاط کشور را دارد. برنج شما بسته به فاصله محل زندگی شما از استان مازندران ظرف دو تا شش روز تحویل خواهد شد.

 آیا می‌توانم برای شخص دیگری از دیجی بج خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص شود؟

بله، کافی است در هنگام خرید آدرس شخص مورد نظر را وارد کنید.

 می‌‏توانم سفارشم را ابطال کنم یا تغییر بدهم؟

تا پیش از تایید نهایی و ارسال سفارش و کلیک روی آیکون ارسال شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید. پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با ما تماس بگیرید.

 بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با برنج فریدونکنار تماس بگیرم؟

خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و ما نیز در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

 می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

بله، کافی است با شماره های زیر تماس بگییرید

۰۹۳۷۸۰۸۸۰۲۸ سعیدی

 برای خرید در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان ما آماده کمک به شما هستند. کافی است با یکی از این شماره ها تماس بگیرید

۰۹۳۷۸۰۸۸۰۲۸ سعیدی

 چطور از کیفیت برنج فریدونکنار اطمینان حاصل کنم؟ دیگر از خوردن برنج های بی کیفیت و در هم خسته شده ایم.

حق با شماست. این روزها با واردات بی رویه انواع و اقسام برنج های خارجی بی کیفیت و مخلوط کردن آن با برنج داخلی توسط دلال ها پیدا کردن برنج خوب مشکل شده. در واقع هدف اصلی از ایجاد سایت برنج فریدونکنار حل همین مشکلات است. شما برای کسب اطمینان از کیفیت برنج فریدونکنار می توانید با سفارش «تست برنج فریدونکنار» (کلیک کنید.) و مصرف چند وعده برنج فریدونکنار از کیفیت آن اطمینان حاصل کرده و سپس مقدار بیشتری از برنج فریدونکنار را سفارش دهید

 برنج را در کیسه های چند کیلویی ارسال می کنید؟

کشاورزان برنج ها را به صورت سنتی در کیسه های پنجاه تا هشتاد به دلال ها می‌فروشند. دلال ها کیسه‌های برنج را به انبار منتقل می‌کنند و در کیسه‌های کوچکتر تقسیم کرده برای چند وعده غذایی در اختیار خریدار قرار می دهند. ما همچنان بسته بندی برنج فریدونکنار را سنتی در نظر گرفته ایم تا در هزینه های مربوط به بسته بندی صرفه جویی کنید. با این وجود می توانید نوع بسته بندی را در کیسه های ده، بیست، سی و پنجاه کیلویی سفارش دهید.

آیا تعداد خرید در برنج فریدونکنار محدودیتی دارد؟

نه، شما می توانید به هر مقداری که لازم است از سایت خرید کنید.

مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

شما به صورت نقدی، بانکی یا اینترنتی می‏‌توانید پرداخت خود را انجام دهید و هنگام ثبت سفارش در مرحله اطلاعات پرداخت شیوه پرداخت خود را انتخاب کنید. همگی کاربران برنج فریدونکنار می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت برنج فریدونکنار، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند. همچنین امکان واریز بانکی یا واریز کارت به کارت به شماره حساب‏‌های اعلام شده در سایت برای همه کاربران وجود دارد.

با استفاده از کارت کدام بانک‌ها می‌توان هزینه سفارش را اینترنتی پرداخت کرد؟

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت برنج فریدونکنار، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید. هم اکنون بانک‌های آینده، اقتصاد نوین، پارسیان، پاسارگاد، پست بانک، تجارت، توسعه صادرات، رفاه، سامان، سپه، سرمایه، سینا، صادرات، صنعت و معدن، کارآفرین، کشاورزی، مسکن، ملت، ملی، دی، انصار، قرض‌الحسنه مهر ایران، رسالت، ایران زمین، گردشگری، حکمت ایرانیان، توسعه تعاون، قوامین، بانک شهر و موسسه اعتباری توسعه در شبکه شتاب فعال هستند.

ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود ندارد. در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برگشت می‌‏دهد. اگر تا ۲۴ ساعت پول به حسابتان برگشت نخورد، آنگاه با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

برای خرید بالاتر از سیصد کیلو چه باید کرد؟

برای خرید بالاتر از یک تن می توانید با این شماره ۰۹۳۷۸۰۸۸۰۲۸ (ساعات اداری) یا ایمیلی با توضیح تکمیلی برای ما ارسال کنید ricefereydonkenar[@]gmail.com

سفارش خود را به چه روش‌هایی می‌توانم تحویل بگیرم؟

در سرتاسر کشور سفارش‌‏ها با پست سفارشی ارسال می‌‏شوند و اگر شهرهایی دفتر نمایندگی تیپاکس داشته باشند، مشتری می‏‌تواند با انتخاب تیپاکس در مرحله انتخاب روش ارسال، به جای پست سفارشی این روش را انتخاب کند. البته توجه داشته باشید که برخی دفاتر شرکت تیپاکس مرسوله شما را در محل دفتر تیپاکس شهرتان تحویل می‌دهند. همچنین شما می توانید جهت کاهش هزنیه حمل و نقل از روش سوم یعنی باربری استفاده کنید و برنج خود را از نمایندگی باربری تهیه کنید. هزینه باربری به صورت پس کرایه خواهد بود و به محض رسیدن برنج شما به باربری با شما تماس گرفته خواهد شد.

وانت بار برای سفارش های زیر یک تن نیسان بار ها برای سفارش های سه و نیم تن و برای سفارش های بالا تر از سه نیم تن از کامیونت و کامیون استفاده خواهد شد. نوع حمل و نقل بعد از سفارش با شما هماهنگ می شود.

در شیوه تحویل در باربری چه طور از رسیدن برنج خود مطلع می شوم؟

به محض رسیدن برنج شما به باربری شهرتان از طرف باربری با شما تماس خواهند گرفت. همچنین باربری می تواند در صورت تمایل شما برنج را درب منزل شما تحویل دهد. جهت اطلاع بیشتر و کسب اطمینان با شماره تماس ۰۹۳۷۸۰۸۸۰۲۸ در ساعات کاری تماس بگیرید.

هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

هزینه ارسال در روش های پست سفارشی و تیباکس در فاکتور شما محاسبه خواهد شد.

پس از این که سفارشم را ثبت کردم، چقدر طول می‌‏کشد که به دستم برسد؟

با توجه به روشی که برای ارسال محصول خود انتخاب می کنید برنج شما ظرف سه تا هفت روز به دست شما خواهد رسید.

می‏‌توانم کالایی را که سفارش داده‌‏ام به صورت حضوری تحویل بگیرم؟

بله، شما می توانید برنج خودتان را شخصاً از دفتر ما و یا از کنار زمین کشاورزی (شالیزار) خریداری کنید. دفتر اداری: مازندران- شهرستان فریدون کنار- خیابان شهدا- دفتر برنج فریدونکنار

آیا قیمت برنج در سایت برنج فریدونکنار به روز است؟

بله، قیمت برنج در سایت ما به روز است و با توجه به اینکه ما برنج تولیدی زمین های کشاورزی خودمان را می فروشیم و واسطه نیستیم، تغییر قیمت آن چندان تابع افزایش قیمت های بازار نیست.

سهم من از مالیات بر ارزش افزوده چقدر است؟

برنج فریدونکنار جهت حمایت از مصرف کننده بخش قابل توجهی از مالیات بر ارزش افزوده را متقبل شده و تنها مبلغ شش هزار تومان از مالیات برعهده شما خواهد بود.

آیا قیمت‌‏های شما نسبت به بازار ارزان‌‏تر است؟

ما به شما اطمینان می دهیم مبلغی که برای خرید برنجی با کیفیت برنج فریدونکنار پرداخت می کنید به هیچ وجه قابل رقابت با برنج موجود در بازار نیست. همچنین ما حاضر نیستیم به بهانه کاهش قیمت، با روش های مختلفی مانند مخلوط کردن برنج یا الک نکردن آن از کیفیت برنج خود کم کنیم.

هزینه بار چقدر است؟

با توجه به اینکه هزینه را باربری تعیین می کند هزینه نسبت به مصافت متفاوت است. و هزینه به صورت پس کرایه از سفارش دهنده دریافت خواهد شد.

آیا می توانم سفارشم را به وسیله حمل و نقل که از شهر خودم می فرستم دریافت کنم؟

بله. میتوانید بعد از سفارش با ما تماس بگیرید، این نوع معامله به نفع ما و شما می باشد.

سوالم را بین سوال های پرتکرار نیافتم؟

ارسال ایمیل به ricefereydonkenar[@]gmail.com

۰۹۳۷۸۰۸۸۰۲۸  (ساعات اداری)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *